کلَ‌گپ

۰۷/۱۲/۱۳۹۹

آقای "دکتر فاوچی" چه مقدار می خواهید از واکسین ها کسب درآمد کنید؟


 --------------------------------------------------------------------------------

مقابله فرماندار روون د سانتیس، در برابر بایدن رئیس جمهور آمریکا


نوشته: پرفسور والنتین کاتاسانف 25-02-2021


   کسب اطلاعات دقیق در مورد برخی وقایع مهم جهان هر روز دشوارتر میگردد. بالاخص وقایعی که با گفته مقامات Deep State مغایرت داشته باشد.

   جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درست همزمان با ورود به کاخ سفید، درباره کووید 19 صحبت کرد: گفته میشود از این ویروس خطرناکتر تاکنون برای آمریکا وجود نداشته است. "پاندمی" زمان بیشتری دوام خواهد آورد؛ باید با کمک واکسیناسیون گسترده، با آن مبارزه کنیم. مقررات بسته بودن مغازه ها و قوانین مشابه کماکان باقی می مانند. پیام هائی که با این اهداف مغایرت داشته باشند توسط محافظان فضای مجازی حذف می گردند؛ بجای آن اما اطلاعت تکمیلی داده میشود. تنها نکته ای که میتوان از تمام این گونه اظهارنظرها مشخص کرد این است که در مورد "پاندمی" در رده های بالای قدرت در آمریکا تفاوت های چشمگیری دیده میشود.

    در تاریخ ده فوریه 2021 یک جلسه مجازی و آنلاین بین رئیس جمهور و مقامات مختلف از سیستم مراقبت های بهداشتی در ارتباط با "پاندمی" برگزار شد. پروتکلی از این کنفرانس ویدئوئی خصوصی وجود ندارد؛ اما خلاصه ای از مباحثات توسط یک منبع اطلاعاتی از Real Raw News (متخصص در نشر و افشاء اخبار باصطلاح "ممنوع") منتشر شده است.

   از شرکت کنندگان در این کنفرانس ویدیوئی، از مدیر جدید مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در ایالات متحده (CDC) راشل والنسکی و همچنین از دکتر آنتونی فاوچی از انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی میتوان نام برد. وی بعنوان بهترین متخصص در زمینه COVID-19 در آمریکا معرفی شده است. شایستگی او در واقع در این زمینه هست که می داند چگونه مردم را از "پاندمی" بترساند. در این راستا این خبر مطرح شده که فاوچی میگوید: ظاهراً مردم آمریکا می باید تا پایان سال جاری و کل سال 2022 از ماسک استفاده کنند.

   در جلسه بین جو بایدن با مقامات ایالات مختلف به ویژه موضوع سازماندهی برای مبارزه با کووید 19 در فلوریدا مورد بحث قرار گرفت. مقامات این ایالت به دستور روون د سانتیس از اعمال برخی محدودیت ها مطرح شده توسط دولت فدرال، در ایالت فلوریدا خودداری کردند.

   در پاسخ به این سرکشی، جو بایدن خواستار ممنوعیت ارتباطات هوائی و زمینی بین فلوریدا با سایر ایالات تا زمان انجام واکسیناسیون گسترده شد. دکتر فاوچی گفت که فلوریدا می تواند با این تصمیم خود تلاش های دولت فدرال در مقابله با "پاندمی" در سراسر کشور را بی تأثیر نماید. چرا که در این ایالت هم اکنون جهشی در کووید 19 در شرف وقوع می باشد. گفته میشود ویروس جدید حتی وحشتناک تر میتواند در فلوریدا ظاهر گردد. راشل والنسکی در همین رابطه اضافه کرد تلاش های ایالت فلوریدا برای نادیده گرفتن الزامات دولت فدرال در زمینه محدودیت های مسافرت های زمینی و هوائی، رفتاری "غیراخلاقی، خودخواهانه و بجای خود غیرقانونی است." از طرف دیگر جو بایدن، د سانتیس را مورد سرزنش قرار داد که اقتصاد فلوریدا را در روزهای سخت پاندمی، "باز" گذاشته است.

   فرماندار فلوریدا در پاسخ با استناد به آمار CDC یادآور شد که اوضاع در مقایسه با ایالات دیگر کل کشور کاملاً قابل تحمل است. او آنگاه بصورت تلویحی یادآور شد: "من اطاعت نخواهم کرد... فلوریدا به شدت مخالف چنین تصمیمی خواهد بود... اعمال ممنوعیت سفر یا محدودیت تحرک مردم نمونه خامی است از سوءاستفاده دولت فدرال که هیچ مبنای قانونی و علمی ندارد. ما وضعیت کووید 19 را تحت کنترل داریم و شما البته در تلاش هستید تا قدرت غیرقانونی خودتان را بر کشور و مردم آن تحمیل کنید."

   بایدن نتوانست پاسخ درستی ارائه دهد. او گفت: روون، فلوریدا به کمک ما احتیاج دارد شما به واکسین هائی احتیاج دارید که تهیه آن برایتان سخت است. این درست نیست. دکتر فاوچی، شما چیزی بگوئید، فلوریدا به کمک ما نیاز دارد و شما به واکسین هایی نیاز دارید... مگه نه، دکتر فاوچی؟ به گفته روون د سانتیس که تصمیمات خود را بر اساس نظرات مقامات بهداشت ایالتی گرفته، تصمیمات و تذکرات مقامات فدرال مبنای مالی دارند و قابل اعتماد نیستند. این یک حمله آشکار به رئیس جمهور در نظر گرفته شد و اینکه دکتر فاوچی در اصل برای منافع شرکت های بزرگ داروئی و به ویژه تولیدکنندگان واکسین لابی گری می کند: "آقای دکتر فاوچی، چه مقدار میخواهید با این واکسین ها درآمد بدست بیاورید؟" این سوالی بود که فرماندار از لابی گر پرسید. و سپس رو به رئیس جمهور کرده و گفت: "جو، اگر به این روند ادامه دهی، من به گارد ملی مراجعه می کنم که از تردد ساکنان فلوریدا محافظت نماید." بایدن مانند یک فرد زخم خورده در واکنش گفت: "مرا باید با عنوان "آقای رئیس جمهور و یا "رئیس جمهور بایدن مورد خطاب قرار دهید." فرماندار در حال فحاشی زیر لب کنفرانس ویدئوی را ترک کرد.

   بطور خلاصه باید یادآور شد که همه چیز در آمریکا روز به روز جالب تر می شود. جو بایدن در حالیکه خود در کاخ سفید زندگی می کند و در حالیکه تکزاس در انجماد سرما اسیر است، او در کاخ سفید گرم در مورد گرم شدن کره زمین صحبت می کند!

   چند روز پیش اندرو ام. سلاویت Andrew M. Slavitt مشاور ویژه کووید 19 کاخ سفید در یک تلوزیون کابلی MSNBC صحبت کرد و وضعیت دو ایالت کالیفرنیا و فلوریدا را در رابطه با کووید 19 توضیح داد. فرماندار کالیفرنیا گاوین سی نیوزوم از حزب دموکرات، سخت ترین محدودیت ها را برای پاندمی در نظر گرفته است. بخش اصلی تجارت کوچک و مغازه دارهای کالیفرنیا از بین رفته و بیماری روانی افزایش نشان میدهد. فرماندار فلوریدا، روون د سانتیس از حزب جمهوری خواه هیچ یک از این مصائب و مسائل را ندارد. حتی زدن ماسک نیز اجباری نیست. تعداد ورشکستگی مالی در حد بسیار ناچیزی قرار دارد. اندی سلاویت مجبور بود اعتراف کند که از هر 1000 نفر وضعیت افراد مبتلا، بستری و شمار افرادی که فوت کرده اند، وضعیت فلوریدا به مراتب بهتر از کالیفرنیا است. نظر مشاور کاخ سفید بسیار استادانه بود: اختلافات میان دو ایالت البته " کمی فراتر از توضیحات ماست."

 

   این مقاله در سایت: "بنیاد استراتژی و فرهنگ" جمهوری فدارتیو روسیه منتشر شده است.

 https://www.fondsk.ru/news/2021/02/25/skolko-vy-sobiraetes-zarabotat-na-etih-vakcinah-doktor-fauchi-53021.html

 



This page is powered by Blogger. Isn't yours?