کلَ‌گپ

۲۴/۱۰/۱۳۹۹

دخالت خارجی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

 رسانه های بزرگ آمریکایی ساکت هستند

(ولادیمیر مالیشف)

 | 13.01.2021


photo: REUTERS / Tom Brenner

   در تاریخ 10 ژانویه ، پرتال معروف کانادایی Global Research بیانیه امضا شده توسط وکیل ایتالیایی، پروفسور آلفیو دورسو در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را منتشر کرد.  دورسو در مورد مشارکت لئوناردو اسپا (یکی از بزرگترین پیمانکاران دفاعی ایتالیا) در دستکاری داده ها هنگام شمارش آرا در انتخابات آمریکا شهادت داد. دُ اورسو ادعا می کند که دستکاری آرای بایدن از طریق ماهواره نظامی ایتالیایی Fucino Tower و سرورهای شرکت Dominion واقع در فرانکفورت و متعلق به CIA انجام شده است.


   به گفته این وکیل دادگستری، در تاریخ 5 ژانویه پلیس ایتالیا متخصص برنامه نویس کامپیوتری آرتورو دُ الیا را که برای Leonardo SpA  کار می کرد بازداشت نمود. وی اعتراف کرد یکی از کسانی بوده که "دکمه را فشار می داد" تا آرای لازم را برای بایدن فراهم کند. در همان زمان، یادداشت های دُاورسو، متخصص ایتالیایی دستورالعمل هایی را از سفارت آمریکا در رم دریافت کرد.  آرتورو دُالیا همچنین گفت که محل کار وی در پسکارا مجهز بود و او از روش های رمزگذاری درجه نظامی برای تقلب در آرا استفاده کرد. وظیفه او (به قول خودش) "سرقت" رأی های ایالت های کلیدی از ترامپ و تغییر نتیجه انتخابات بود. دُ الیا قبلاً در دادگاه فدرال رم شهادت داده و گفته است که آماده شهادت دادن در برابرافراد و سازمانهایی است که در "سرقت" آرا Trump ترامپ دست داشتند، اما خواستار تآمین امنیت خود و خانواده اش شد.


سفارت ایالات متحده در رم، جایی که عملیات با هماهنگی آن انجام گردید.

   دُ الیا به اتهام هک کامپیوترهای Leonardo SpA که در دسامبر سال 2020 هک شده بودند، توسط دادستانی ناپل دستگیر شد. با توجه به اینکه ما در مورد شرکتی صحبت می کنیم که یکی از ده پیمانکار نظامی بزرگ در جهان است، این سارق با حبس قابل ملاحظه ای روبرو خواهد شد و این احتمال وجود دارد که ماجرای "مشارکت" یک شهروند ایتالیایی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نتیجه معامله برای تحقیقات باشد.


مقر اصلی شرکت ایتالیایی لئوناردو که در توطئه علیه ترامپ نقش داشت.

   پرتال آمریکایی FederalInquirer تصویر روشن تری ارائه می دهد: "دستکاری آرا با استفاده از نرم افزار Scylt خریداری شده توسط سرویس پست ملی سوئیس انجام شد که مستقیماً در(ماشین ویژه جمع آوری آراء) Dominion Voting Machines -  بکار گرفته شده است ... داده های تغییریافته به (فرانکفورت آلمان) Frankfurt am Main از رم از طریق سفارت ایالات متحده در ( Via Veneto  ) در اختیار هکرها قرار میگرفت. با این حال، در برخی موارد، هکرهای Leonardo SpA  دریافتند که: " ترامپ با آرا بسیار زیاد و غیر منتظره از بایدن پیشی گرفته است." سپس "مقامات ارشد سفارت آمریكا در ایتالیا، كه این كار را هماهنگ میكردند، دستور دادند ..." الگوریتم های جدید "تهیه شود تا پیروزی جو بایدن، نامزد دموكرات را تضمین نمایند." در ایتالیا، این افشاگری ها واکنش های تندی به دنبال داشت. به گفته روزنامه استامپا، اطلاعات مربوط به این کلاهبرداری نیز از طرف ماریا استرولو زاک، لابیست ترامپ، رهبر سازمان حمایت از خانواده های "ملت در عمل"، و عامل سابق سیا، بردلی جانسون، منتشر شده است. به گفته آنها، این عملیات توسط نماینده سفارت آمریكا در رم، استفانو سرافینی و با كمك ژنرال كلاودیو گراتزیانو پیش برده شده است." ایتالیا این کار را پیش برد - تحت این عنوان که تنها روزنامه "Djornale" در مورد این رسوایی اظهار نظر می کند؛ اما همچنین اشاره می کنند که هنوز اتهامات بطور رسمی تأئید نشده است.

   در خارج از کشور، بسیاری هنوز ساکت هستند، دیگران همه چیز را انکار می کنند. USA Today اطلاع داد که: "بر اساس تحقیقات ما، ادعای انتقال آرا از ترامپ به بایدن از طریق سفارت ایالات متحده در رم نادرست است." با این حال، هنوز سر و صدا از بین نرفته است. به گفته بردلی جانسون، نیروهای ویژه ارتش آمریکا به كنسولگری آمریكا در فرانكفورت حمله كردند كه بزرگترین مركز سایبری خارجی سیا در آن واقع شده و در روند تأثیرگذاری بر اطلاعات در جهان نقش ایفا می کند. آنها سرورهائی را ضبط کرده اند که ادعا میشود دستکاری در انتخابات ایالات متحده به نفع جو بایدن از آنجا و با کمک این سرورها صورت گرفته است.

   در تاریخ 27 نوامبر، Worldviewweekend.com  مصاحبه هایی با ژنرال مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی دولت ترامپ و ژنرال بازنشسته نیروی هوایی آمریكا ، توماس مك اینرنی (مصاحبه از اینترنت برداشته شد) انجام داد. هر دو تأیید کردند که حمله به مرکز سایبری واقعاً انجام شده است. به گفته ژنرال ها، "این یکی از ساختارهای اصلی دولت پنهان بود که علیه قانون اساسی آمریکا بکار گرفته میشود."، زیرا مرکز آمریکایی در فرانکفورت با سرقت آرا و تقلب در آنها پیروزی جو بایدن را تضمین کرد. آیا کاری که در ایتالیا انجام شده سرنخ اصلی قضیه بود؟ تاکنون تلاش های قبلی ترامپ برای نشان دادن شواهدی از تقلب در انتخابات به نفع جو بایدن و به چالش کشیدن شمارش آرا رد شده است. رسانه های عمده آمریکایی در مورد رسوایی که در ایتالیا به راه افتاده سکوت می کنند.

   تنها یک هفته مانده به مراسم تحلیف رسمی رئیس جمهور جدید آمریکا مانده است.

   این نوشته از سایت اینترنتی بنیاد استراتژیک فرهنگی به فارسی برگردانده شده است:

https://www.fondsk.ru/news/2021/01/13/ob-inostrannom-vmeshatelstve-v-vybory-prezidenta-ssha-52675.html

 




This page is powered by Blogger. Isn't yours?