کلَ‌گپ

۱۴/۰۴/۱۳۸۲

درباره وبلاگ شهرزاد

وقتي وبلاگ شهرزاد رو باز كردم و آخرين نوشته اش را خوانده و يادداشتي هم پايش نوشتم، متوجه شدم كه همزمان يادداشت من در صفحه اول نيز قرار گرفته است. بعنوان شمه اي از آخرين نظرخواهي ها... از حق نبايد گذشت كه طراحي جالبي داره اين سايت. چه در مراجعه به مطالبي كه اينجا و آنجا داشته، چه سيستم نظرخواهي ها و خلاصه همه آن دسته بندي هائي كه از نوشته هاي سابقش در وبلاگ هزار و يك شب داشته. بعداز سير و سياحتي فني در اين سايت، نگاهي هم انداختم به بخش آمار مراجعه كنندگان. من فكر مي كنم باز شدن اين صفحه تنها مختص به شهرزاد باشه. چون در صفحه هاي ديگه معمولاً نميشه به اين آمار دسترسي پيدا كرد. جالب بود كه متوجه شدم آدرس خودم هم در مراجعه به اين سايت بوده و در عين حال برخي آدرس ها از كشورهاي گوناگون و منجمله ايران. شهرزاد لينكي ثابت از وبلاگ كل گپ رو هم گذاشته كه قابل قدرداني است. اگر چه خودم هنوز با اين مسئله تعيين تكليف نكرده ام وبلاگ هائي رو كه خودم ميخونم، در وبلاگ خودم لينك بذارم. دليل من براي عدم تمايلم براي اين كار اينه كه فكر ميكنم هرفردي بنا به سليقه خودش برخي وبلاگ ها رو مي خونه و بهتره كه سليقه شخصي كماكان در محدوده شخصي باقي بمونه. البته گذاشتن لينك هم كاري است متناسب با سليقه شخصي و من اصولاً قصد ندارم به ساير دوستان هم پيشنهاد كنم كه همان نگاهي رو به قضيه داشته باشن كه من دارم.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?